Doprava a platba

Pro objednávky nad 10.000, -Kč je doprava ZDARMA v rámci celé ČR!

Zdarma je možný také osobní odběr z našeho skladu v Nových Zámcích. 

Doprava pro ČR:

  • 139, - CZK (balíková přeprava - platí pro celkovou hmotnost objednávky menší než 30 kg - např. Vodovodní baterie, sprchové žlaby, doplňky, 1 ks WC / umyvadla / dřezu)
  • 810, - CZK (paletová přeprava - platí pro objednávky, kde celková hmotnost přesáhne 30 kg - např. Vany, sprchové kouty, walk-in, podomítkové wc sestavy více než 1 ks závěsné WC / umyvadla).

Způsoby plateb:

Dobírka Platba v hotovosti 40,- CZK
GoPay Platební karta a online platby Zdarma
Bankový převod předem Zboží je expedováno po připsání platby na náš bankovní účet Zdarma

 

Často kladené Otázky:

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, vrátit zboží můžete do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží stačí zaslat zpět na naši adresu, částka Vám dorazí do 14 dnů od přijetí zboží zpět na váš účet. Prosíme vrácené zboží dodat kompletní i s originálním balením. Prosíme o pochopení, dobírky nejsou přebírány.

Za jak dlouho budu mít zboží doma?

  1. Dodací lhůty jsou různé a záleží na konkrétním produktu. Dodací lhůta je vždy vyobrazena v detailu produktu u tlačítka "Přidat do košíku". V případě, že je zboží skladem, expedujeme objednávku do 24h.
  2. Dodávky od Mexen, Rea, Cerstanit a Novaservis máme v pravidelných týdenních intervalech. Pokud však výrobce nemá zboží skladem, neboť je vyprodáno může se dodání prodloužit podle plánovaného zaskladnění výrobce. V případě, že zboží není skladem, Vás obratem e-mailem nebo telefonicky informujeme o předpokládaném datu jeho naskladnění.
  3. Při každém potvrzení objednávky kontrolujeme dostupnost zboží a následnedne Vás v potvrzujícím emailu informujeme v textu o předpokládaném termínu doručení k Vam domů.

Mám na zboží záruku?

Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání) na veškerý nabízené zboží je poskytována záruka v trvání 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud si kupující objednal použitou věc a byl o tom kupující informován, záruční doba je 12 měsíců. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se podle ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok a na tyto reklamace se nevztahují tyto reklamační podmínky.

Volá řidič při doručení objednávky?

Ano. Kurýr DPD Vám v den doručení zašle informativní sms s časem doručení, před příjezdem vám pak volá. Pokud nevyhovuje daná hodina, můžete kurýrovi zavolat a dohodnout se s ním. Balík vám také může uložit na nejbližším odběrném místě (obchody, benzínky apod.). V případě Geist (paletové přepravy) Vás bude kurýr kontaktovat sms s předpokládaným časem doručení a zároveň telefonicky.

Jak nakupovat:

Způsob nakupování je velmi jednoduchý, vyberte si zboží z nabídky, vložte ho do košíku. Po registraci (nepovinná) nebo přihlášení projdete procesem objednávky. Podle způsobu úhrady Vám bude zboží doručeno ve lhůtě uvedené v dostupnosti zboží, a následně dostanete potvrzující e-mail o Vaší objednávce, kde budou uvedeny detailní informace o objednaném zboží. V případě, že zboží není skladem, obratem Vás informujeme o datu jeho naskladnění.

  1. V detailu nebo v boxu produktu klikněte na tlačítko "Koupit"
  2. Produkt se přesune do košíku.
  3. Zde vyberte způsob dodání a způsob platby.
  4. V následujícím kroku vyplňte údaje, kde má být zásilka doručena.
  5. Dokončete objednávku.