Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Internetového obchodu www.heavenshop.cz

I. Identifikace obchodníka

1.1.Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále také „VOP“) se řídí právní vztahy mezi společností

Obchodní jméno: CASTRUM INVEST s.r.o.

Adresa: Tatranská 165, Nové Zámky 940 01, Slovenská republika

Zapsána v rejstříku Okresního soudu Nitra, Oddíl Sro, Vložka číslo 39550/N IČ: 48337242 DIČ: 2120154685 IČ DPH: SK2120154685

Prodávající je plátcem DPH /Daně z přidané hodnoty/ (dále také „Prodávající“ nebo „Obchodník“) a každou osobou, která je Kupujícím produktů nabízených

Prodávajícím na Webovém sídle Prodávajícího, a která vystupuje v pozici spotřebitele ve smyslu dalších ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek a příslušných zákonů definujících spotřebitele, v rámci platné legislativy Slovenské republiky zejména zákonů: Zákon č.j. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů v platném znění, 40/1964 Sb. Občanský zákoník v platném znění.

 

1.2.Emailový kontakt a telefonický kontakt na Prodávajícího je: Email: objednavky@heavenshop.sk Tel. č.: +421948457169

1.3Adresa k zasílání písemností, reklamací, odstoupení od smluv je: CASTRUM INVEST s.r.o., Považská 40, 940 62 Nové Zámky, Slovenská republika

II. Definice pojmů

2.1.Pro účely těchto všeobecných obchodních podmínek, Obchodník v souladu se zákonem č.j. 108/2024 Sb. v platném znění, uvádí a definuje tyto pojmy:

2.2.Smlouvou uzavřenou na dálku je smlouva mezi obchodníkem a spotřebitelem dohodnuta a uzavřena výlučně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti obchodníka a spotřebitele, zejména využitím online rozhraní, elektronické pošty, telefonu, faxu, adresního dopisu nebo nabídkového katalogu

2.3.Obchodník (dále také „Prodávající“) je osoba, která v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, z ní vyplývajícím závazkem nebo při obchodní praktice jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání, a to i prostřednictvím jiné osoby, která jedná jejím jménem nebo na její účet.

2.4.Spotřebitelem je fyzická osoba, která v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, z ní vyplývajícím závazkem nebo při obchodní praktice nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání.

2.5.Spotřebitelskou smlouvou je každá smlouva bez ohledu na právní formu, kterou uzavírá obchodník se spotřebitelem.

2.6. Pojem Internetový obchod je totožný s pojmem Elektronický obchod a s pojmem Webové sídlo.

2.7.Kupujícím je každá osoba (fyzická osoba nebo právnická osoba), která odeslala objednávku zejména využitím webového sídla Prodávajícího, případně dalšími dálkově-komunikačními prostředky.

2.8.Trvanlivým médiem prostředek, který umožňuje spotřebiteli nebo obchodníkovi uchovávat informace adresované spotřebiteli nebo obchodníkovi po dobu, která odpovídá účelu, který plní tyto informace, a způsobem, který umožňuje jejich nezměněnou reprodukci a použití v budoucnosti, zejména listina, e-mail, USB klíč, CD, DVD, paměťová karta a pevný disk počítače.

2.9.Produktem je zejména zboží, služba, digitální obsah.

2.10.Službou je zejména jakákoli činnost nebo výkon, který je nabízen nebo poskytován spotřebiteli.

2.11.Zbožím je jakákoli hmotná movitá věc

III. Základní ustanovení

3.1.Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se upravují právní vztahy mezi Kupujícími, kteří jsou spotřebiteli a Obchodníkem.

3.2. Na smluvní vztahy (jako i další právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vyplynout) s Kupujícími, kteří nevystupují v postavení spotřebitele se vztahují ustanovení zákona č. 1/2003. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník v platném znění.

IV. Objednávka produktu – uzavření kupní smlouvy

4.1.Návrhem na uzavření kupní smlouvy ze strany Kupujícího, je odeslání objednávky produktů Kupujícím realizováno zejména využitím webového sídla Obchodníka, případně dalšími dálkově-komunikačními prostředky.

4.2.K uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a Obchodníkem dochází momentem doručení potvrzení o přijetí objednávky Kupujícímu, kterou Kupující vytvořil ve smyslu bodu 4.1. těchto VOP Obchodníkem (elektronicky na emailovou adresu Kupujícího, kterou si zvolil Kupující v procesu vytváření objednávky).

V. Doba trvání kupní smlouvy

5.1.Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou a zaniká zejména splněním všech závazků Prodávajícího a Kupujícího. A to zejména doručením a zaplacením produktů ve smyslu uzavřené kupní smlouvy. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva Kupujícího ve smyslu zákonné odpovědnosti za vady produktů ze strany Obchodníka.

VI. Kupní cena informace o kupní ceně

6.1.Cena produktů objednávaných prostřednictvím Webového sídla Prodávajícího (dále jen „kupní cena“) je uvedena samostatně pro každý produkt a je platná v momentě vytvoření objednávky Kupujícím.

6.2.Kupní cena produktů uvedených na Webovém sídle Prodávajícího je celková cena produktů včetně všech daní, přičemž je zřetelně uvedena na Webovém sídle Prodávajícího.

VII. Dodání produktů

7.1.V případě pokud si Kupující zvolil jako formu platby za objednávku platbu dobírkou. Prodávající je povinen splnit objednávku a dodat Kupujícímu produkty ve lhůtě nejpozději do 120 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy ve smyslu bodu 4.2. a nasl. těchto VOP.

7.1.1.V případě pokud si Kupující zvolil jako formu platby za objednávku jinou formu platby než platba dobírkou, Prodávající je povinen splnit objednávku a dodat Kupujícímu produkty ve lhůtě nejpozději 120 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy ve smyslu bodu 4.2. a nasl. těchto VOP a zaplacení celkové ceny objednávky Prodávajícímu. V případě, že byly splněny obě podmínky uvedené v bodě 7.1.1. těchto VOP (tzn. došlo-li k uzavření kupní smlouvy ak úhradě celkové ceny objednávky Prodávajícímu), Prodávající je povinen dodat Kupujícímu produkty ve lhůtě nejpozději 120 dnů ode dne splnění obou těchto podmínek. Obvyklá lhůta kdy Prodávající expeduje produkty je 2 dny ode dne uzavření kupní smlouvy nebo 2 dny ode dne zaplacení celkové ceny objednávky Prodávajícímu.

VIII. Přechod vlastnického práva

8.1. Vlastnické právo k prodané věci a nebezpečí nahodilé zkázy, nahodilého zhoršení a ztráty věci přechází na Kupujícího okamžikem dodání.

IX. Způsoby platby
9.1. Za produkty na Webovém sídle Prodávajícího můžete platit těmito způsoby:
9.1.1.platba formou dobírky - cena 1 eur
9.1.2.platba bankovní kartou prostřednictvím platební brány GoPay - cena 0 Eur
9.1.3.platba vkladem, nebo převodem na účet Prodávajícího - cena 0 Eur
 
X. Přepravné – způsoby dopravy produktů a cena za jejich dopravu
10.1.V kupní ceně produktů nejsou zahrnuty dopravní náklady, ani jiné náklady související s dodáním produktů
10.2. Způsoby dopravy a cena za dopravu objednaných produktů:
10.2.1. Formy Dopravy:
10.1.1.1.Balíková přeprava DPD, QDL, GLS
10.1.1.2.Paletová přeprava
10.1.1.3.Osobní odběr
10.2.2.Ceny za Dopravu:
10.1.2.1.Cena za dopravu prostřednictvím Balíková přeprava – cena 139 CZK
10.1.2.2.Cena za dopravu prostřednictvím Paletová přeprava - cena 810 CZK
10.1.2.3.Cena v případě osobního odběru - cena 0 CZK 
10.3.V případě pokud celková kupní cena produktů v jedné objednávce Kupujícího je vyšší než částka 10.000 CZK, cena za jakoukoliv zvolenou formu dopravy, nebo platby je 0 CZK.
 
XI. Odstoupení Kupujícího od kupní smlouvy bez uvedení důvodu
11.1.Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku a od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka i bez uvedení důvodu ve lhůtě dle čl. 11.1. XII bod. 12.1 až 12.3 těchto VOP kromě smlouvy, jejímž předmětem je:
11.2.Poskytnutí služby, pokud došlo k úplnému poskytnutí služby a poskytování služby začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby , je-li podle smlouvy spotřebitel povinen zaplatit cenu,
11.3.Dodání nebo poskytnutí produktu, jehož cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který obchodník nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy,
11.4.Dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na míru,
11.5.Dodání zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze,
11.6.Dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud ochranný obal byl po dodání porušen,
11.7.Dodání zboží, které vzhledem ke své povaze může být po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,
11.8.Dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které obchodník nemůže ovlivnit,
11.9.Provedení naléhavých oprav nebo údržby během návštěvy u spotřebitele, o kterou spotřebitel výslovně požádal obchodníka; to neplatí pro smlouvu, jejímž předmětem je poskytnutí jiné služby než oprava nebo údržba, a pro smlouvu, jejímž předmětem je dodání jiného zboží než náhradního dílu potřebného k provedení opravy nebo údržby, pokud byly smlouvy uzavřeny během návštěvy obchodníka u spotřebitele a spotřebitel si toto zboží nebo služby předem neobjednal,
11.10.Dodání zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru v ochranném obalu, který byl po dodání porušen,
11.11.Dodání periodického tisku kromě jeho dodávání na základě smlouvy o předplatném,
11.12.Zboží zakoupené na veřejné dražbě,
11.13.Poskytnutí ubytovacích služeb pro jiný účel než pro účel bydlení, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času, pokud podle smlouvy má obchodník poskytnout tyto služby v přesně dohodnutém čase nebo v přesně dohodnuté lhůtě ,
11.14.Dodání digitálního obsahu, který obchodník dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud dodání digitálního obsahu začalo a spotřebitel udělil výslovný souhlas se zahájením dodávání digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy zahájením dodávání digitálního obsahu, a obchodník poskytl spotřebiteli potvrzení podle § 17 ods. 12 písm. b) nebo odst. 1 písm. 13 písm. b) Zákon čj. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění, je-li podle smlouvy spotřebitel povinen zaplatit cenu.
 
XII. Uplatnění práva na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka
12.1.Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka do a)14 dní ode dne převzetí zboží spotřebitelem podle bodu 12.4. uzavření smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby, uzavření smlouvy o dodávání vody, která není k prodeji v omezeném objemu nebo v určeném množství, a smlouvy o dodávce a odběru tepla, uzavření smlouvy o dodání digitálního obsahu, který obchodník dodává jinak než na hmotném nosiči, b)30 dnů ode dne uzavření smlouvy při nevyžádané návštěvě nebo v souvislosti s ní nebo na prodejní akci nebo v souvislosti s ní.
12.2.Pokud obchodník poskytl spotřebiteli zvláštní informace ohledně poučení o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy při smlouvě uzavřené na dálku a smlouvě uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka až dodatečně, nejpozději však do 12 měsíců od zahájení běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy podle bodu 12.1., může spotřebitel odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka do a)14 dnů ode dne, kdy obchodník dodatečně splnil informační povinnost, jde-li o běh lhůty podle 12.1., písm. a), nebo b)30 dnů ode dne, kdy obchodník dodatečně splnil informační povinnost, jde-li o běh lhůty podle odst. 12.1 písm. b).
12.3.Pokud obchodník neposkytl spotřebiteli zvláštní informace ohledně poučení o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy při smlouvě uzavřené na dálku a smlouvě uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka ani podle bodu odstavce 12.2, spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka do 12 měsíců od uplynutí lhůty podle odstavce 12.1.
12.4.Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba kromě dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud se a)zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, b)dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu, c)zboží dodává opakovaně po určitou dobu, okamžikem převzetí prvního zboží.
 
 12.5.Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka, jejichž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
12.6.Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém médiu a byla-li smlouva uzavřena ústně, k uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy postačuje jakékoli jednoznačně formulované prohlášení spotřebitele, které vyjadřuje vůli spotřebitele odstoupit od smlouvy (dále jen „oznámení o odstoupení od smlouvy“). Spotřebitel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
12.7. Lhůta pro odstoupení od smlouvy podle odstavců 12.1. až 12.3. se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel nejpozději poslední den lhůty odešle oznámení o odstoupení od smlouvy obchodníkovi.
12.8.Spotřebitel může odstoupit od smlouvy pouze ve vztahu ke konkrétnímu produktu nebo produktům, pokud obchodník na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka dodal nebo poskytl více produktů.
12.9.Důkazní břemeno o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese spotřebitel.
 
XIII. Práva a povinnosti spotřebitele po odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka
13.1.Spotřebitel je povinen do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory obchodníka podle bodu 12.1 zaslat zboží zpět nebo předat zboží obchodníkovi nebo osobě určené obchodníkem k převzetí zboží; to neplatí, jestliže obchodník navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím určené osoby. Lhůta podle první věty se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle zboží obchodníkovi nejpozději poslední den lhůty.
13.2.Při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka podle bodu 12.1. nese spotřebitel pouze náklady na vrácení zboží obchodníkovi nebo osobě určené obchodníkem k převzetí zboží; to neplatí, pokud obchodník souhlasil, že náklady bude nést sám, nebo pokud obchodník nesplnil informační povinnost, tedy pokud obchodník neposkytl spotřebiteli zvláštní informace ohledně poučení o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy při smlouvě uzavřené na dálku a smlouvě uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka
13.3.Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží; to neplatí, nesplnil-li obchodník informační povinnost podle § 15 ods. 1 písm. f) Zákona čj. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění.